Supportvraag indienen

Supportvragen kunnen op de volgende twee wijzen ingediend worden:

1) Dien u aanvraag in via dit webformulier;
2) Stuur een e-mail naar helpdesk@courseware.nl.

Neem de volgende vermeldingen op in de supportvraag:

  • Als het gaat om een auteurstool vermeld dan om welke auteurstool het gaat en welke versie je gebruikt.
  • Als het gaat om een leeromgeving vermeld dan de URL/naam van de leeromgeving. Geef daarnaast ook aan of het gaat om de acceptatie of productie omgeving.
  • Vermeld bij elk probleem in welke specifieke cursus en/of bij welke specifieke gebruiker(s) het voorkomt. Gelieve dergelijke informatie niet op te nemen in een bijlage of bijgevoegde mailcommunicatie maar deze informatie letterlijk op te nemen in de supportvraag.
  • Stel een concrete vraag.
  • Geef concrete voorbeelden mogelijk met behulp van screenshots.

Voorbeeld van een supportvraag:

 

 

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk